Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

Κοπέρνικος - Ποια είναι η αλήθεια;

Βιογραφικό

Το 1473 μ.Χ., στις 19 Φεβρουαρίου, γεννήθηκε στο Τορν της Πολωνίας ο Νικόλαος Κοπέρνικος, σ' ένα μικρό χωριό της περιοχής της Σιλεσίας, το Κόπερνικ, απ' όπου πήρε και τ' όνομα του.

Ο πατέρας του λέγεται ότι ήταν αρτοποιός, αλλά και περιστασιακός έμπορος χαλκού, η εξόρυξη του οποίου γινόταν στην περιοχή (Κόπερνικ). Η μητέρα του ανήκε σε εύπορη οικογένεια της περιοχής.


Από μικρός έμαθε Ελληνικά και Λατινικά και κατόπιν σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Κρακοβίας νομική, φιλοσοφία και αστρονομία. Με τη βοήθεια μάλιστα του επισκόπου θείου του Λουκά έγινε αργότερα κληρικός. Γύρω στο 1500 πηγαίνει στην Ιταλία και σπουδάζει στα Πανεπιστήμια της Φερράρα, της Μπολώνια και της Πάντοβα. Πήρε, με τα μέτρα της εποχής βέβαια, εκπαίδευση στα νομικά και την ιατρική, οπότε και γύρισε στην Πολωνία στον επίσκοπο θείο του, έχοντας εξασφαλίσει - λόγω της ιατρικής του ιδιότητος - μια άνετη ζωή, χωρίς ουσιαστικά να δουλεύει, αφού ο "θείος" του εξασφάλισε ισόβιο παχυλό μισθό.


Το έργο

Ο Κοπέρνικος όμως στην εποχή μας δεν αναφέρεται ούτε για την προσφορά του στη νομική επιστήμη ούτε για την προσφορά του στην ιατρική. Το μοντέλο, δηλαδή η θεωρία "λειτουργίας" του ηλιακού μας συστήματος ονομάζεται στην εποχή μας "Κοπερνίκιο" προς... τιμήν του... μεγάλου αστρονόμου, που σπούδασε γιατρός στην Πάντοβα της Ιταλίας.

Σε ολόκληρη τη ζωή του δεν έκανε πάνω από 60 αστρονομικές παρατηρήσεις, τις οποίες θα έπρεπε ν' αμφισβητούμε (για το αν τις έκανε) και θα συμφωνήσετε μαζί μου, όταν θα διαβάσετε σε λίγο για το χαρακτήρα του. Αρχικά, θέλω να πω ότι εκείνο που με θλίβει είναι το ότι κατά τη δική μου ενασχόληση (ως φυσικός) με τη φυσική επιστήμη της αστρονομίας, μου έμαθαν για το "Κοπερνίκιο ηλιακό σύστημα" και όχι για το "Αρχιστάρχειο", αφού ο Κοπέρνικος - ως ανίκανος σφετεριστής της γνώσης - διάβασε Αρίσταρχο, όπως και άλλους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς, αποκρύπτοντας όμως το γεγονός αυτό.  Σ' αυτό τον βοήθησε η άριστη γνώση των αρχαίων Ελληνικών, αλλά και των Λατινικών, στα οποία είχαν μεταφραστεί και διασωθεί πολλά έργα αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων.

Η μόνη εργασία που από τον αρρωστημένο του εγωισμό προσπάθησε να κάνει μόνος του, ήταν ο υπολογισμός της περιόδου της μετάπτωσης, που την υπολόγισε σε 1.717 χρόνια αντί για 25.000 χρόνια, που είναι στην πραγματικότητα, πράγμα που δείχνει την αχαλίνωτη ανικανότητα του ανδρός.

Στα πανεπιστήμια που σπούδασε δεν είχε καμία διάκριση και όταν του έλεγαν οι σύγχρονοι του ότι οι Αλεξανδρινοί αστρονόμοι έκαναν πολύ μεγαλύτερες ανακαλύψεις και παρατηρήσεις (πού να ήξεραν και για τις κλοπές των αρχαίων ελληνικών κειμένων), δικαιολογούσε τον εαυτό του λέγοντας ότι αυτό οφείλεται στο ότι αυτοί είχαν τότε πιο διαυγή ουρανό, λες και ο αφιλότιμος ζούσε στο Λονδίνο με το "νέφος" του 20ου αιώνα. Αφού λοιπόν ο "τσάμπα μάγκας" διάβασε τους αρχαίους Έλληνες με πολύ προσοχή και αφού αντέγραψε αυτά που μπορούσε να καταλάβει, άρχιζε να παρουσιάζει τα πάντα για δικά του. Όσον αφορά τις αρχαίες ελληνικές αστρονομικές γνώσεις, είπε ότι αποτελούν ένα "ελεεινό πτώμα", έτσι για να μην πάει το μυαλό κανενός στην κλοπή που διέπραξε.

Ο μέγας σύγχρονος Έλλην αστρονόμος, ο αείμνηστος Κ. Χασάπης, είχε πει ότι το έργο του Κοπέρνικου "Περί της κίνησης των ουρανίων σωμάτων" (DE REVOLUTIONIBUS ORBIUM COELESTIUM) δείχνει ότι ήταν ένας επαγγελματίας συναρμολογητής έργων άλλων συγγραφέων και δείχνει ακόμα ότι δεν καταλάβαινε καλά καλά τι αντέγραφε. Κι εγώ λέω τώρα, φίλοι μου, αφού τον Κοπέρνικο τον πήρε είδηση ο Κ. Χασάπης, πως δεν το πήραν είδηση τόσοι και τόσοι "μεγάλοι" επιστήμονες σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου, στη NASA και αλλού; Μην ανησυχείτε. Μια χαρά τον κατάλαβαν, αλλά τους βόλεψε μια χαρά όλους τους ζηλόφθονους απόγονους των καταναλωτών των καρπών των βελανιδιών και τους περιφερόμενος γιδοβοσκούς κατασκηνωτές των ερήμων, ώστε να σβήσουν από τη μνήμη των λαών αυτό που τους ενοχλεί πιο πολύ απ' όλα, το οποίο δεν είναι άλλο απ' το ότι "όλα τα βρήκαμε πρώτοι εμείς, οι Έλληνες".

Ο Κοπέρνικος εκμεταλλεύτηκε το ότι οι Ελεύθεροι Έλληνες λόγιοι που ζούσαν στην Ευρώπη δεν ασχολήθηκαν σχεδόν καθόλου με την αστρονομία και βεβαίως το ότι ο αγώνας τους για την ενημέρωση των Φράγκων για την κατάσταση στην υπόδουλη Ελλάδα δεν τους επέτρεψε να εντοπίσουν τη συγκεκριμένη απάτη (που βέβαια δεν ήταν και μοναδική, αν αναλογιστεί κανείς το "μεγάλο φαγοπότι" που έκαναν οι "μεγάλοι" Εβραίοι φυσικοί επιστήμονες το 1900 περίπου, στις αρχές δηλαδή του 20ου αιώνα). Ο Θεός όμως, όπως είναι γνωστό, αγαπάει τον κλέφτη, αλλ' αγαπάει και τον νοικοκύρη. Έτσι στο πολύ "μεγάλο" του έργο και συγκεκριμένα στην εισαγωγή, ο Κοπέρνικος έγραψε ότι ανέτρεξε βιβλιογραφικά και σε άλλους αστρονόμους (λες και ο ίδιος ήταν αστρονόμος) για να δει μήπως αναφέρει κανείς κάποιες άλλες κινήσεις των ουρανίων σωμάτων, εκτός απ' αυτές που ο ίδιος αναφέρει και δεν βρήκε πουθενά τη θεωρία του ηλιοκεντρικού συστήματος. Υπάρχουν όμως σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, φίλοι μου, τρία σημεία που αποκαλύπτουν το ψεύδος:

α) Στο μουσείο της Βαρσοβίας υπάρχουν τα χειρόγραφα του βιβλίου του Κοπέρνικου, που η Τσεχία παρέδωσε επισήμως στην Πολωνία, στην πόλη της Πράγας, στις 2 Οκτωβρίου 1953. Φαίνεται λοιπόν εκεί και συγκεκριμένα στον πρόλογο ότι ο Πολωνός ιερωμένος - γιατρός - δικηγόρος, αλλά επ' ουδενί λόγω αστρονόμος, πήρε ολόκληρα τμήματα απ' τον Αρίσταρχο το Σάμιο. Το σημείο όμως αυτό του προλόγου έχει μουτζουρώσει πρόχειρα, αν και διαβάζεται, για να μην συμπεριληφθεί στο βιβλίο του. ΤΟ χειρόγραφο όμως σώθηκε.

β) Σαν καλός γνώστης της ελληνικής και της Λατινικής, ο Κοπέρνικος είχε μεταφράσει 30 αρχαία ελληνικά κείμενα στα Λατινικά, όπου περιλαμβάνονται όλα τα κλεμμένα χωρία.

γ) Οι Άγγλοι ιστορικοί συγγραφείς Χηθ και Μπαρνέτ στα έργα τους "Αρίσταρχος ο Σάμιος" και "Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία" αναφέρονται σε επιστολή του Κοπέρνικου στον τότε πάπα, όπου ομολογεί το ότι το ηλιοκεντρικό μοντέλο του ηλιακού συστήματος το ενεπνεύσθη από την ανάγνωση αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων. Αυτό το έκανε όχι από ταπείνωση, αλλά για να αποποιηθεί τη ρετσινιά της αιρετικής γνώσης, αφού η καθολική εκκλησία δε συζητούσε καν το θέμα και η Ιερά Εξέταση περίμενε στη γωνία.


Το βιβλίο του Κοπέρνικου είναι μια συρραφή από αποσπάσματα κατά λέξη αντεγραμμένα απ' τα εξής αρχαία ελληνικά έργα: "Περί Ουρανού" (Αριστοτέλης), "Θέων ο Σμυρναίος" (Αλέξανδρος Αιτωλός), "Ψαμμίτης" (Αρχιμήδης), "Πυθαγόρας" (Διογένης Λαέρτιος), "Υπόμνημα εις Πτολεμαίον"  (Θέων ο Αλεξανδρεύς), "Εις βασιλέα Ήλιον" (Ιουλιανός ο Παραβάτης), "Κυκλική θεωρία των μετεώρων" (Κλεομήδης), "Τίμαιος" (Πλάτων), "Μαθηματική Σύναξις" (Πτολεμαίος), "Φυσικά" (Στοβαίος) (πηγή Αλέξανδρος Λαγκαδάς).

Ο Κοπέρνικος όμως στο περιβόητο βιβλίο, που δεν τολμούσε να κυκλοφορήσει λόγω της Ιεράς Εξέτασης και του "Μαλέους Μαλεφικάρουμ", αντέγραψε και τη "μεταβολή της λοξώσεως της ελλειπτικής" (που είχε σωθεί από Άραβες), όπως αντέγραψε από τον Πτολεμαίο τα περί απόστασης Γης - Ήλιου και από τον Ίππαρχο τα περί απόστασης Γης - Σελήνης.

Κάποια στιγμή, το 1543, το βιβλίο του Κοπέρνικου κυκλοφόρησε και η Ιερά Εξέταση το χαρακτήρισε αιρετικό. Μερικά από αυτά που ο Κοπέρνικος παρουσιάζει για δικά του ήταν:

  1. Κοπέρνικος: "Ο κόσμος είναι σφαιροειδής". Διογένης Λαέρτιος (Πυθαγόρας 19): "Πυθαγόρας λέγει τον κόσμο σφαιροειδή".
  2. Κοπέρνικος: "Η σφαίρα αποτελεί το πολυχωρητότερον σχήμα" . Πλάτων (Τιμαίος Γ' 160F): "Η σφαίρα πολυχωρητότερον"
  3. Κοπέρνικος: "Η Γη έχει σφαιρικό σχήμα και αποδεικνύεται από τη σκιά της πάνω στη Σελήνη, που έχει περιφέρεια κύκλου". Αριστοτέλης (Περί Ουρανού Β 14,297): "Περί τας σεληνιακάς εκλείψεις όχι κυρτήν έχει την ορίζουσαν γραμμήν, ωστ' σ της Γης αν είη περιφέρειαν του σχήματος αιτία, σφαιροειδή ουσία".
  4. Κοπέρνικος: "Είναι αναγκαίο η γη να έχει τέτοιο σφαιρικό σχήμα". Αριστοτέλης (Περί Ουρανού Β 277α): "Σχήμα δ' έχειν σφαιροειδές αναγκαίον την Γην".
  5. Κοπέρνικος: "Ο Ήλιος, η Σελήνη και οι αστέρες είναι σφαιροειδής". Στοβαίος (Φυσικά Α.35): "Οι Πυθαγόρειοι σφαιροειδή είναι τον Ήλιον φασίν". Αριστοτέλης (Προβλήματα 15): "Σφαιροειδή την Σελήνην". Αριστοτέλης (Περί Ουρανού Β.δ. 290α): "Σφαιροειδή τα άστρα".
  6. Κοπέρνικος: "Το άπειρο επ' ουδενί λόγω μπορεί να κινείται". Αριστοτέλης (Περί Ουρανού Α.γ): "Ουδ' όλως γε το άπειρον ενδέχεται κινείσθαι".  
Μετά από όλα αυτά, θέλω να τονίζω ότι δεν με πειράζει τόσο που όλοι οι Φράγκοι θεωρούν τον Κοπέρνικο πατέρα του ηλιοκεντρικού μοντέλου του ηλιοκεντρικού συστήματος, αλλά το ότι οι "δικοί μας" απλά τους ακούν και δεν κάνουν τίποτε για να μην τους πουν εθνικιστές, φασίστες, φαντασμένους, αντιεπιστημονικών απόψεων κτλ, κτλ, κτλ, λες και μια σωστή ενημέρωση των ξένων πανεπιστημίων και όχι μόνο, θα έβλαπτε (αφού δεν είναι μόνο τα πανεπιστήμια που πρέπει να ενημερωθούν, αλλά και οι βιβλιοθήκες, το διαδίκτυο - inernet, οι εκδοτικοί οίκοι, τα περιοδικά, οι εφημερίδες, οι πολιτιστικοί σύλλογοι, οι σύλλογοι φίλων αστρονομίας, οι μαθηματικές εταιρείες και όλα αυτά σε πλανητική κλίμακα).

Σκεφτείτε τώρα πως μπορεί να γίνει αυτό, όταν τα εκπαιδευτικά βιβλία μέσα στην ίδια την Ελλάδα μιλούν για το Κοπερνίκιο ηλιακό σύστημα και ούτε καν αναφέρουν το όνομα του Αρίσταρχου.

Θα παραδώσουμε, λοιπόν, τα όπλα; Δεν κατάλαβαν καλά μερικοί! Ένα σας λέω. Όταν οι πόλεις της Ιωνίας στέναζαν κάτω από τον Περσικό ζυγό και όταν οι Πέρσες έκαιγαν την Αθήνα, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι μέσα σε μερικά χρόνια ο Αλέξανδρος θα διέλυε την περσική αυτοκρατορία, που εκείνη την εποχή φάνταζε ισχυρότερη απ' ότι οι Η.Π.Α. σήμερα.

ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΕΙ (χρειάζεται θάρρος)
Κι αυτό Έλληνες το είπαν!!!





πηγή: "ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΩΓΑΝ ΒΑΛΑΝΙΔΙΑ" Δ.Δ.ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ www.liako.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ποια είναι η γνώμη σας;

Σχετικά άρθρα